Tudásbázis
.hu domain adatváltozás
Létrehozta: Szabó Tamás on 2012 February 20 21:51

Ha a .hu domain tulajdonosa változik, akkor a következő dokumentumokra lesz szükség:

 

1. Domain igénylőlap az új tulajdonostól

2. Az új tulajdonostól (ha még nem kaptunk) magánszemély esetén nyilatkozat a személy igazolványa hitelességéről, cég esetén cégespapírok (cégkivonat, aláírási címpéldány)

3. Lemondó nyilatkozat, melyben a régi tulajdonos lemond az új tulajdonos javára.

 

A domain igénylőlapot cég esetén mindenképp az aláírásra jogosult személynek kell aláírnia.

Önkormányzat esetén a domain igénylőlapon a körpecsét szükséges, és a polgármester aláírása a domain igénylőlapon, más nem.

Egyéni vállalkozók esetén vagy vállalkozói igazolvány másolata, vagy az okmányiroda által kiadott egyéni vállalkozói igazolás.

Egyéb szervezetek pl: alapítványok esetén a domain igénylőlap mellé alapító okirat, és ha van aláírási minta.

 

A domain adatainak módosítása nagyobb mennyiség esetén kerül díjba, 1-10 darabig ingyenes.

 

Ha időközben a régi tulajdonos (de csak cég esetén) felszámolás alatt van, akkor a felszámoló biztosnak kell a lemondó nyilatkozatot aláírnia.

Ha a cég már teljesen megszűnt, akkor a tulajdonos módosítás nem kivitelezhető, ilyen esetekben a domain adminisztrációs személyének kell kérnie a domain azonnali törlését.

A fentiek érvényesek a domain átkéréssel egybekötött tulajdonos módosításánál.

 

A domain módosítás 1-2 munkanapot vesz igénybe a papírok megküldése, és a domain technikai ellenőrzésének átmenése után.


Help Desk szoftver by Kayako Fusion